Åkt en runda

Nu sitter man här vid sin data och läser bloggar. Börjar dock bli tröt. Är nog för att jag inte drukigt kaffe. Då blir jag tröt. Nu under sommaren har jag börjat dricka 3 koppar på 1 dag. Det är mycket om man gämför vad jag drack förut.

Viktor och jag har varit ute på en bil färd innan. Åkte och köpte hörlurar till honom. Hans andra hörlurar har katten käkat på. Hmm skumt borde inte vara särskilt gott! Det är Viktor som har katter inte jag. Vi var även hemma hos mig en sväng för att jag glömt att paka lakan och bekini. Viktor hade inte sakt något om detta (är det killar upp i dagen? man får inte reda på något alls). Vi kommer ha en pol vid stugan säger dom. Alltid nice! Vi köpte även åksjukstableter åt mig.

Roligt att ni läsare gillade mina bilder :D Men nu ska jag nog sätta mig och kolla på en anime serie :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


tess

Härligt att höra att allt är bra med dig.

Hörde att det skulle bli sjukt fint väder nu i veckan. Iallafall här i Östergötland. Ska det bli fint hos er med i veckan eller? :)

Kram kram

2009-08-03 | 14:52:06
http://jaklakrokus.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!