Torsdag

Idag ska jag hem till Viktor. Vilket blir om exakt 40 min. Ska bli skönt och vara med min pojkvän. Vi ska grilla till midag. Ska bli så gott. I morgon åker vi till Västervik. Käns smått nervöst och träffa hans släkt.

I natt hade vi roligt. Satt och spelade Skippo kort jätte länge. Dock blev det inte så mycket PS 2 spel hehe. Kommer bilder snart från natten kvällen. Dock får se när Tildas och Sandras kommer in. Men mina bilder kan ni få se.

D
etta med att blogga är roligt när man värligen känner för det. Vilket jag gör också :D

2 dagar sen fyller Viktor 20 år ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


MizthaNguyen (v.

Tänkte bara påminna er om att jag har lagt upp en ny dansvideo (c-walk). Kommentera gärna, jag vill ha just din åsikt! :)

2009-08-01 | 01:26:16
http://mizthanguyen.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!