Hej... :)

Måndag idag, men käns fortfrande inte som att jag har sommar lov utan mer som att man är bara ledig. Igår var jag och Moa på bio såg Flickvänner från för. Den var bättre än väntat. Snart börjar bio sommaren allfall. Blir Transformers 2 och Harry Potter 6 för min del. Vilka filmer blir er bio sommar? På tal om Harry Potter så ska jag och lite kompisar kolla på alla HP filmerna i morgon :P ska bli myssigt.

Ja i lördags var jag och Moa hos Sara på hennes fölsedags midag. Kul att få träffa hennes barndoms vänner. Vi fick hamburgare och pommes till midag så gott det var. Vi tog även lite bilder.

Idag ska jag bara vara hemma och ta det lungt. Så ska se på film och läsa lite tror jag :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Läs min blogg....

http://nataliesk.bloggspace.se

2009-06-17 | 18:58:43




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!