Måndag

Hej, under helgen har jag varit med Moa och Viktor. I lördags med Moa och söndagen med Viktor. Nu börjar jag desutom vänja mig med att bo här i detta nya rumet. Riktigt mysigt. Fick min present av Moa, Sandra, Emma och Marie i lördags. Väldigt fint. En ram som jag ska ha viktor och mej i. En bok och anti hångel piller :P

Jag är väldigt nöjd med min student måste jag säga. Man har varit så nervös in för den i månader. Men värst var kvällen innan. Svårt och sova hade jag. Men det gick. Sen var jag även nervös innan vi skulle springa ut. Men hittade mina släktingar gorde jag. Känndes som att alla var där.

Här kommer lite bilder på saker jag fått och plankatet. Men det är inte allt jag fick. För det som inte finns på bild är forfrande hos min farmor.

Fina vin glass
Tycker min hylla blev fin:D  med massa kort och mössan och så :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!