Samanfatning studenten

Hej, nu är det över... Nu är man arbetslös och har sommarlov den 11.

Champangefrukosten: Tildas mamma med Tilda hämtade mig och Marie på södervärn sen Emma där hon bor. Vi åkte ut till vår klasskompis Malin där alla i klassen var hella förmidagen. Väldig snällt vi fick vara där. Vi hade skoj och sånt. Vi började skrika och ha oss med tutor redan då.


Lunch på big bowl: Vi åkte till Big Bowl och åt lunch med bussen. Vi var vädigt högjuda, men det var bara roligt. Utan för stod vi i en halvtime och tjoade och stimade. Sen gick vi in och fick mat. Man valde mellan lax och panbiff. Valde lax. Vid denna tiden var de soligt och varmt på dagen.

Skolfoto: Efter maten åkte vi till skolan och tog skol kort. Sen sat vi i rast halen i 2 timmar. Då mötte vi upp Moa och Sandra och Sara. Bytade presenter och så. Moa hade glömt min.

Utspringning: Först samlades vi i Aulan och rektorna snackade. Sen fick vi gå upp i klassrummen och kolla på havet med folk. Försöka hitta sitt plankat. Mitt kom väldigt sent. Så såg inte de förens när jag precis sprang ut. Jag hade massa släktingar där. Så kul och se dom.

 Flaket: Väldigt roligt att åka i stan. Dock väldigt kalt med allt reng. Även då var klassen så igång med visslor och skrickande.

Släktmidagen: Väldigt lyckad :D var hos min farmor. Massa släktingar och vänner. Så tackar alla för att ni kom.

Hipp: Jag och Viktor åkte till nattcluben Heleneholm hyrt. Där mötte vi Emma, Moa och Tilda. Sandra och sara kom alldrig. Mötte några från klassen. Där var inte så många. Sen kom man hem 3 på natten.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Moa

hey! känner mig utpekad: Moa glömde min present. ^^ jag vet att det är sant, men glömde den bara i bilen. så presenten var ju på skolområdet men åkte sen hem till mig igen. till mitt försvar hade jag rätt mycket att tänka på den dagen dessutom . :P

2009-07-27 | 02:01:56




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!