Ska man eller ska man inte?

Det käns som rätt fråga jusst nu. Ska man ut på sita slakt någonsin, eller inte. Halva prset att gå in och halva priset på spriten. Varför jag ställer mig denna fråga är för att: midsommar i går var de fest och vi var på pubben i torsdags. Varit två roliga fest dagar redan och jag är hellt slut. Jag har aldrig festat mer än 2 dagar innan. Men ja det är ändå sista slakt. Hmm nej är ganska splitrad här. Vi får se i kväll.

Som jag sa i torsdags var jag på pubben. Vi gick till det vandliga stället på Azale. Blev en lung men rolig kväll. Moa och Viktor sov hos mig. Mysigt när man har sovande hos sig.

Igår var det midsommar hos Sara. Först åt vi midsommar mat. Ja ni vet sill och potatis och hella bitten :P haha så gott.. Sen kom lite mer folk ditt och festen drog igång. Flippat men så sjukt kul.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


asasa

är inte sista dagen slakt finns någonsin, dom byter bara ägare ju! Bartömning idag bara

2009-06-20 | 18:55:16




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!