Barnvakt

I morgon ska jag sitta barnvakt åt den nya familjen. Det börjar bli nervöst men endå inte. Jag tycker det ska bli mysigt för det är en flicka på 3 år som värkade vara så gullig när jag träffa henne sist. Det är bara 2 timmar men det är bra i början. Så branet vänjer sig.

Min kompis hittade lite olicka familjer som bor i Oslo och ville ha au pair. Så ska söka till dom också. Kan inte norska men man kan ju lära sig kanse. Faktiskt inte varit i norge någon gång.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Matilda Östman - the life of

Vad roligt att du ska vara barnvakt :) Hoppas du hittar nån familj som du kan vara au-pair åt! :D

Med mig är det bara bra :D sjdå?

Kramar

Matilda

2009-03-11 | 20:01:39
http://matildaostman.blogg.se/
Matilda Östman - the life of

Blir nog roligt det :) Såg att du fixat en ny header, skitsnyggt!

Kramar

Matilda

2009-03-11 | 20:56:52
http://matildaostman.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!