Fråga

Har lite febber så är svag. Men kan klara det. Måste skriva ett prov i morgon i skolan och på onsdag. Sen kan jag vara sjuk hur mycket jag vill, för då e det så gott som lov. Ska bli skönt med lov. Käns som det behövs.

Fick en fråga idag. Om vad gillar jag. utekväll eller hemma kväll?
Jag gillar båda delarna. Jag gillar gå ut och dansa på nattclubb med vännerna. Bara inte för ofta för det sliter på en. Sen älskar ha filmkvällar med tjejkompisarna o mysa o sånt. Gillar även vara hemma med Viktor. Så gillar båda delarna.
Vad gillar ni hemma kväll eller ute kväll?

Nu ska jag läsa så länge vi båda andas och fortsätta mitt beronde.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!