God morgon

Då åker man man med mamma till skolan idag. Det är bra att 1 dag i veckan kunna samåka allfall. Vi ska ha svenska nu på morgoen och jobba med svenska modanismen i grupper. Så lite eget arbete kan vara skönt men endå inte. Sedan ska vi ha att redovisa en lästund för barn.

sen i kväll är det HSM maraton hehe
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


tess

Haha, okej, det kanske inte är påsklov jättesnart, men det är snart iallafall :D haha

I veckan vet jag inte, hoppas på att kunna gå på bio med min pojkvän på fredag. Men idag är jag sjuk, så ska antagligen se till att bara bli frisk nu! :)

Vad ska du göra i veckan då?

Kramis kramis

2009-03-03 | 09:06:24
http://jaklakrokus.blogg.se/
tess

HSM filmerna? :D hih, vad är det? ^^

Men jag vet inte riktigt vad det är som går på bio, har inte så stor koll på det. Men vi ville väl se något romantiskt eller nått roligt i såna fall. Vet du nåt som går på bio för tillfället? :D

Ååh så skönt, vill med ha studiedag alltså!!

Hoppas att du får en trevlig kväll då iallafall.

Kram

2009-03-03 | 11:51:37
http://jaklakrokus.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!