Serier

Idag är en sån dag när det kommer massa serier. Gossip Girl, One tree hill, Greek och How i met youre mother. Så det är vad jag ska ängna mig åt i eftermidag. Det ska även komma hitt vaktmästaren och laga en vatten läka i köket. Som kom i lördags dag. Han borde faxtiskt vara här närsom helst.

Annars har jag bara varit i skolan.

Dagens innne lista:
  • Snart studenten
  • Flyttar in i kollektivet snart
  • Den offisiella New Moon planchen har kommit
  • Att det snart är MTV Movie avards
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sandra

Hallå!!

Tycker oxå det är kul att vi byter presenter med varandra.Håller med dig att fanmade var bättre. Tjejen ser inte ut som Bella i ansiktet på den riktiga. Synd på dyslexi linjen :( Hoppas du hittar någon annan bra. Hoppas rörmokaren lagar läckan oxå. Jag håller med dig återigen, en massa serier att kolla upp. Har redan läst om gg och oth. Du ska bara veta!!! Fast nu kanske du redan vet. Jag tyckte det var två helt ok avsnitt. Nu finns det inga serier som går längre. Båda tar uppehåll. Jobbigt!!! Ha en bra dag. Nu måste jag gå och göra läxan och försöka i min nya bok: Bläckhjärta. Verkar så bra. Kram!!

2009-05-19 | 20:41:31




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!