Lördag

Nu är det lördag och jag sitter i Stokholm och tar det lungt. Man har den stora tven igång med Extream meakover home adison och datan i knät och surfar på Facebook och Gratis Bio. Jag ska faxtiskt få hem 1 bio biljet i veckan Så kul. Efter mycket slit för poäng så har jag äntligen fått ihop tillräkligt. Kan ju vissa upp presentkortet sen i veckan.

Vill ni bli medlemar? Här är sidan:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=56345


Jag hade en väldigt bra födelsedag igår. Skolan sjöng dom för mig hihi och jag fick blommor av Andrea och Mira. Sen efter skolan åkte jag till pappa i Stockholm och haft mys midag :) och idag har jag tagit hand om lilla syster. Det gillar jag väldigt mycket.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!