Veckorna går fort men helgerna springer förbi mig.

I morgon ska jag hämta mina glasögon. Käns skönt men samtidigt läskigt. Det blir läskigt för att jag ladrig haft det innan. Så nu måste jag börja vänja mig vid att ta på mig glasögonen på morgonen när jag vaknar. Räker det inte med att mina morgnar redan är stresade? Jo jag tycker ju det. Det är bra att jag ska få ett par för jag kommer ju kunna se ordentligt.

Denna helgen har gått snabbt. Har hunit med en del saker. Festa på en fest gått nästan ut på KB och kräfft skiva i går. I dag har jag tagit det lungt bara. Ska se en film strax. Det blir Wizards of waverly place the movie.

Jag i fredags:
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!