Anime

Denna helgen har Moa och jag set mycket på anime film och serier. Igår såg vi en film mins inte vad den heter. Men handlade om björnar som kunde förvandla sig till mäniskor. Jag tyckte inte den var så bra men Moa gillade den. Idag såg vi på Love Hina spring spacial. Ett lite längre avsnitt än vandligt. Vi har set hella serien innan men aldrig dessa två spacials förens idag. Fast ja nu har jag bara jul kvar. Vet ej när det blir av dock. Sen snart ska vi två till Viktor och då tar vi med en film som heter Prinsess Mononk. Jag har hört om den och velat se den länge.

Love Hina
Handlar om en kille som läger ett löfte till en tjej när dom är små att dom ska plugga på samma universitet som stora sen. Sen handlar det om han som stor och försöker att hitta tjejen som han lovade detta och komma in på universitet. Han jobbar och bor på ett spa så handlar även om dom andra tjejerna som bor där. Det är en komedi och man skrattar massor.


Fruits Basket
Den handlar om en tjej som mamman dör och en familj med 3 killar är snälla och tar in henne hos dom. Dessa killarna är inte som andra killar. Det döljer sig något under ytan. Den är alvarlig men samtidigt rolig med alla komplikationer som dycker upp.


Min favorit av dessa två seriern är Fruits Basket då, för den är så fin och rolig. Man kan både gråta och skratta
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Wararat

ooh love hina :D jag kan inte andra boken, :( det finns inte på sf! är fruits basket bra? den är ju så känd meen...

svar, jag tror det, när jag har fått tag på det. du då :)

2010-08-29 | 18:56:56
http://noxea.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!