Blue water high

Jag har under julovet kollat på Blue water high på youtube. En väldigt bra Astralensk serie. Jag har set sesong 1 och 2 sen halva nr 3. Det började med att jag såg något avsnitt i sommras när jag jobbade på fritids hem och gillade det. Så sedan des har jag velat se hella men inte kommit till skots förens nu. Det käns inte som någon serie som skulle komma från USA eller Sverige utan de känns som det har sin klass och kommer där i från. Den är realistisk.

Handling:
Varje år tar en surfskola in ett nytt gäng tävlande. 3 tjejer och 3 killar. Man får se dom tävla om att få komma med i laget som åker världen runt och surfar profisonelt. Så man får se dom  surfa, gå i skolan och träna. Handlar även om kärlek och vänskap.

Detta är personerna från sesong 1 vilket var den bästa sesongen tycker jag.
Sesong 2 var okej i vissa avsnit. Jag mins bara namnet på 2 medlemar.
Sesong 3 denna sesongen är licka bra som första.

Någon mer än jag som set denna serien? Den har även gått på svt 1 sommarlovs morgon.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


tess

Har aldrig sett den där serien, men det verkar ju riktigt bra! :)

2010-01-14 | 17:41:37
http://jaklakrokus.blogg.se/
jessica

har sett den och följer den på sommaren hoppas det kommer en ny sesong denna sommaren =)

2010-04-23 | 17:36:33
Bridget

Jag har sätt alla sesongerna, och avsnitten är super bra.

2011-06-04 | 15:57:23




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!