Hej 2010

Hej det är ett nytt år och här är jag igen efter ett julov från min blogg. Tror jag varit borta under hella desember. Här har det inte hänt något ovandligt inte. Firat jul och nytt år. Varit med vänner och sådant.

I morgon börjar skolan igen. Lite små ångest. vill vara med ledig jag. Men någon gång måste man ju börja igen. Vi ska få nya elever, det ska bli kul.

Fått en fråga om vido blogg. Hmm jag har funderat på det några gånger. Jag skulle någon gjort det om jag viste hur man satte in en vido överhuvetaget. Men det gör jag inte :( hade jag vetat skulle jag sat in trejlers när jag tipsar om filmer till er också. Men men så e det antar jag..

Det var allt för mej i dag ha de fina fisken <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!