Gått en tid

Det var ett tagsedan så hej :)

Här händer det saker hella tiden. Man har gått och blitt singel. Varit ute på Nattclubb med ett härligt singel tjej gäng :D Viktor var också med. så vi är vänner. Där fanns en hörna med volliboll nät och en badboll så man kunde spela. Jag spelade inte. Men dom andra gjorde. Sen dansade vi och hade roligt. Så tack Carro, Sara och Josse :D

Jag har läst ut Frost. Den var väldigt bra när jag väll kom in iden. Så rekomenderar den.

Sen har man ju även fått nya vänner under tiden. Lexi och Linus så man har varit i Landskrona och kollat på Erik Grönwal och Eric Saade :D Båda var bra men Grönwal var bäst ;) har set honom två gånger nu. Saade var mycket snyggare och såg äldre ut i värkligehneten det är bra. Vi kommer nog få se dom på malmö festivalen med :D längtar.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carolin

tack själv, jag hade jättetrevligt! :)





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!