Bok tips

Här kommer efterlängtade bok tips. Prinsessas dagbok 10 har nu kommit på svenska. Jag har även läst det min flickvän inte vet och vad mina vänner inte vet. Även pilträdets systrar.

Det min flickvän inte vet och vad mina vänner inte vet:
Är två böcker som är en liten serie. Handlar om kärleken mellan Sofie och Robin. Robin är mobbad och har ingen. Hans efterman har blitt ett skälsord på skolan. Men han träffar sofie. Sofie är populär har 2 tjejbästisar. på lovet är dom borta på semster och hon är kvar hemma och träffar Robin. I bok 2 så har dom blitt tillsammans och folk har stöt ut även sofie för hon är med robin. Robin börjar på en konst kurs på college och får nya vänner men det vet inte sofie om.


Pilträdes systrar:
Är samma som skapat systrar i jeans. jag älskar den serien. och denna nya boken har förfataren lyckats igen. Handlar om Ama, Polly och Jo. Tre nya tjejer från samma stad. Dom känner även till det andra systersakpet. Beundrar dom. Ama åker på ett läger ut i vilda marker. lär sig att få sakvsår på föterna. Polly vill börja en model kurs och har en mamma som döljer något. Jo får ett sommarjobb och blir kär och får möta sina föräldrars skilsmäsa.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!