En anorlunda lista :)

På senaste har jag: set The Oc med Moa (nostalgi men väldigt bra). Spelat tjejsnack med Moa och Marie. Under spelet fick jag dansa balet och Marie fick lapa vatten som en hund och Moa fick gå igenom rumet som i en skönhetstävling.

Saker som borde ske: Ha maraton med tillbaka till framtiden trilogin och star wars. Blivit uppskutet läääänge. Var lika dant när vi skulle set sagan om ringen maratonet. Jag klarade nästan det. (i sommar gör vi om det för jag ska klara det!) (klara inte det för att jag skulle upp till skolan). Borde läsa boken frost. Någon som läst den? Vad tyckte ni?

Rolig fakta: Jag har ca 105 filmer och 9 sesonger av serier och 3 anime serier. borde kanse räkna mina böcker.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!