The last song

Idag var jag och såg The Last song med Moa. Är glad jag fick med henne o se den. Båda älskade den. Tillomed båda grätt. Viste att den skulle vara ett drama men inte så här mycket. Jag skratade mycket av den också så klart. Miley var jätte duktig i filmen. Det är så man blir stolt och vill hon ska fortsäta med sådana filmer. Gillade ni the Notebock och Dear John  och a whak to remeber. Så gillar ni denna film för det är samma förfatare till alla 4. Dear John är också ny älskade även den. Förfataren skriver om kärleken mellan par som man bara kan dröma om och som man vill ha. Ofta är det komplikationer på vägen i historiorna. Men väldigt realistiska. Jag skulle vilja läsa the last song som bok men får se om det blir av för finns inte på svenska utan bara engelska. Är det någon som läst någon av böckerna?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!