Bokrecension


Pretty Little Liars 3 - Skandaler - Sara Shepard


Baksidan:
"A" har inte tystnat och nu duggar skandalerna tätt. På löpande band avslöjas de forna vännernas rätta jag. Så händer något som förändrar allt. "A" begår ett misstag och en av tjejerna röjer identiteten bakom signaturen. Men det kan vara farligt att veta för mycket... Rent livsfarligt ...

Mina ord:
Denna kommer tjejerna hemligheter fram bland folket runt omkring dom. Jag har sträck läst den för den var svår och lägga ifrån sig. Men slutet chokar mig mest. Kunde inte sova på en bra stund efteråt. Jag som läsare vet inte vem "A" är än men 1 av huvudpersonerna gör. Snälla ge mig nästa bok.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!