En vecka gått

Ja då har en vecka bara gått förbi mig. Vad har hänt och inte hänt. Hmm man kan ju undra. Bara jag vet. Men jag kan berätta det som har hänt:
  • Moa har sovit över här i onsdags.
  • Set idol och dvden med Björn Gustavsson med emma och andreas i fredags (mycket skratt)
  • Gick till arbetsförmedlingen i tisdags och det var stängt. (fick en ny tid till denna tisdagen i stället)
  • Uppe sittar natt med film med emma och ava i tisdags natt.
  • Annars har jag väll sett på någon film eller serie i mitt rum bara
Då ser jag värkligen mer fram i mot denna veckan som kommer nu. På onsdag ska jag se Harry Potter 7 del 1 ;) och på fredag ska jag ut och festa för första gången på över länge. På lördag kanske jag ska på Håkan Helström i Lund. Vi får se om pappa kan fixa biljeter till oss. Men vi får håla tummarna :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!