Håkan Hellström i Lund

Hej då var jag hemma efter en kväll i Lund. Jag, Moa, Carro, Marie och Karin hade förfest här hos mej och Emma som med var med. Jag trillade i trappan och slog upp hela vänstra sidan. Rumpan och armen har blåmärken. och höger häl fick sej en smäl med. Då hade jag inte äns drukigt än :O. Hmm vår trappa är tydligen farlig. Fick en flaska vin av Caroline som tack för hon fick följa med. Tack själv Carro.

Sen tog alla bussen till Lund utom Emma. Sorks gps vissade rätt och vi hitta till arenan. Vi kom in lätt genom gäst listan. Skönt och slippa krongel. Sen skulle vi hänga in jakorna. ingen rolig historia. Hade jag blåmärken innan var det mer än jag fick sen i den kön. Aldrig varit med om sådan trämngsel. Sedan började konsären and it was awsome. Bästa låten: Ramlar fram (för hela publiken var med)

S
en skulle vi hem. Sorks gps visade fel. Vi kom in i en skog och helt off. Tur det kom en cyklist och sa vart vi skulle gå. Sen gick vi över en bro och in i en park och sen kom vi till centralen. Tog tåget med Sork och Carro men dom åkte bara en hållplats och skulle på fest. Så fortsate hem själv till Malmö sen.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!