Ny telefon

Då är jag hemkomen från mamma. Fick lite middag och vi fixade lite med papper. När mamma och jag var i afären så fick jag bestält en ny telfon till mig. Dom sa att om 2 veckor ska den komma på posten. Ja nu får man hoppas den kommer. Imed en gång bestälde mamma hem sånt paket med kanaler när dom ringde på vår dör. Men vi fick aldrig något. Men ärligt jag tror den kommer. Blir en Sony Ericsson Vivaz. Så snart kommer jag finnas med i teklonogin inte vara så efter. Har inte ägt en egen mobil på ca 5 månader. Känns som det är på tiden. Har varit sugen på en ipone länge men ärligt tycker denna värkar vara bättre i både storlek och med kamran.

GUD SOM JAG LÄNGTAR NU
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!