Söndag

Efter att fått lite sömn i natt känds det bättre i kroppen och med blåmärkena. Tur man tog en alvidon som Emma föreslog tills det jag skulle sova. Men endå jobbigt att inte alls kunna ligga på vänster sida. Tog endå ett tag att somna men men. Har bara ont i rumpan idag.

Annars har jag bara varit på Hemköp på Tringlen och postat paket, med saker jag sålt på tradera idag. Resten av kvällen har jag lyssnat på musik. Har blivit lite låtar av Avril Laving och Ledy Gaga. Ja jag är väll lite sen men nu har jag ju börjat lyssna på dom allfall. Väldigt bra album dom har.

I morgon kanske jag ska äta middag med mamma vi får se om hon är frisk.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!