Ute kväll

Kom hem vid 12 så var i väg ca 2 timmar. Blev en mjölk drink och ett glas 7up. Det hela började med att Emma och jag sitter och tittar på idol och klaga på att det aldrig händer något. Så vi ringde upp Moa och det visade sig att hon och Sork satt på möllan 5 min bort :P Så vi gick ditt och det blev trevligt.

Tack Emma och Sork för drickan :D

Btw Moa fråga mig i kväll varför jag hade ett rivmärke på kinden. Jag bara hmm har Edward Cullen varit i farten igen? För jag har ärligt ingen aning var jag fått ett rivmärke ifrån :O Kan någon säga mig detta? Tills jag får ett svar säger jag det är Edward :P (Edward brukar sitta och kolla på Bella när hon sover. För han sover inte själv. Framkommer inte direkt i filmerna så mycket)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!