Bara för att ;)

För jag är på så bra humör får ni mer upptateringar om kvällen :D Publiken slog inte föra årets Idol dock. Men ja den var bra o så men inte så bäst som föra året. Den får 7 stjärnor av 10 (A) Föresten såg någon oss på tv? Måste säga att lineas kläning och smycken var jätte fina :D hade gärna haft det själv. I framträdandet med den lungna låten hon gjort om.

I morgon ska jag gå på stan med Tilda. Hon ska leta upp en nyårskläning. På kvällen ska vi antingen gå på en fest eller vara hos mig och ha tjejkväll. Vi får se vad Hon väljer.

Här kommer mina bilder från kvällen. Emmas får komma senare. Hon tog när vi åkte buss och i antren och på pubben.

Arenan

Vi på våra platser

Vi på våra platser Vi är även helt glada hihi

Arenan

Emma på pubben

Jag på pubben
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!