2010-09-25

Ja då är dagen här in för festen. Ska bli spänande vad folk ska klä ut sig till tycker jag. Linus ska tydligen sätta upp en webbcam och senda live på sin blogg. Endligt mig kan det vara skoj sak men samtidigt skumt. Men tänker inte hindra honom från att göra det. Ska bli mysigt och ha Moa och Linus här nu på eftermiddagen efter kl 3. Tills des måste jag fixa masken till Hitt girl men annars kommer jag nog bara att se på gamla avsnitt av Glee. Älskar värkligen den serien.

Vad ska ni göra denna lördag?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


C

Party like a rockstar! I-I shake Buildings! In the club with Tommy Lee and Paris Hilton!



Jag hoppas på en trevlig kväll ;)





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!