Blev fin fint

Såhär dagen efter är det inget kul :( man är bakis och tröt.. Men till det roliga själva festen, den var sjukt bra. Alla var nöjda och glada och fulla :P Så som det ska vara på en fest folk mins. Vi var alla utkläda vilket var bra. En Parins Hilton, en häst, en clone, hitt girl, en polis, två gubbar, en sotare, en mario och en loidie, och en djävul. Vi dansade hella kvällen och jag och sara N drack kaffe vid 12. Där kördes även chots rundor med alla som var där. Paris hilton och sotaren bytade kläder.

I
dag har jag inte gjort så mycket direkt. Åkt hem från Viktor, duchat och set på Glee.. Inget intresant direkt :P Eller vänta jag la in bilderna på min bilddagbok :P http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#a215
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!