Fika på kvällarna :D

Idag har vi inte haft lektioner i skolan. Utan vi fick jobba i grupper med utvaderingsfrågor om skolan. Tycker det är bra man får jobba i mindre grupper utanför studiorna. Annars har jag bara varit hemma. Vi som bor här i kollektivet hade städkväll. Så det har varit fullt upp :P Sen som belöning tyckte jag att vi skulle se Idol. Men blev karameler i stället. Men blev båda som belöning ;) Nu ska jag och Emma fika lite efter en lång dag. Blitt en tradison te på kvällen här :D Längtar annars till i morgon då ska jag få present av Emma och Tilda sen ska vi ha middag och choklad fondy. fira min födelsedag som är på lördag :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!