Fredag och lördag

Ja då har jag firat födelsedag med pappa, Felcia, Pernilla, farmor och Börje. Lilla familjen kom från Stockholm och hälsade på. Jag fyler år nästa lördag om en vecka. Det är snart hihi :D Då blir jag 23 år. Jag fick en hårfön av Pernilla och pengar till kläder av pappa. Idag när jag använde fönen blev mitt hår platt. Fattar inte varför. Men sen när det var helt tort gick det tillbaka till mitt lokiga. Idag har vi åkt till smygehuk jag, pappa och pernila. Det var mysigt. gick in i en liten butik och köpte kläder till lilla syster. Sen fickade vi hos farmor igen och sen åkte vi vidare till hölviken lilla familjen :D Felicia fick se havet första gången. Jag tog fina bilder när dom doppar fötterna i det iskalla vatnet :P



A
nnars ser jag på årets bästa film the last song för sådär 4 gången ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


C

Ser att det är en Björn Axén hårfön, funkar den bra? De produkterna brukar vara jättebra!





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!