Teen Choice Awards 2011

Ikväll såg jag Teen Choice Awards 2011 :) En bra gala i år med får jag nämna. Selena Gomez uppträde med min favorit låt från nya albumet, ett plus ;) tyalor Swift blev hyllad sångerska värkligen gillade det. Harry Potter van 17 priser helt magiskt endligt mig :D Tom felton blev best vilan (Y) bland annat. Äntligen dominerade inte Twilight :P  Glee van bästa komedi serie wiiiee  plus man fick se klipp från 3D konsärfilmen :D Dom hyllade även Demi Lavato :) Detta var mina höjdpunkter från galan, vilka är era?

Annars tycker jag att Josie Loren skulle vinut best drama ateras i stället. Men man kan inte få allt :P

Go Taylor Swift and Selena Gomez :D^^
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Danielle

Men hur kommer det sig att de fick 17 priser när de bara vann i 4 kategorier? :O

2011-08-10 | 20:55:23
http://danzis.blogg.se/
Danielle

Eller förlåt, de vann ju 7 priser? :P

2011-08-10 | 21:15:31
http://danzis.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!