Ur Bildarkivet



En bild av jätte många från den dagen :) Detta är taget ungefär 1 vecka innan studenten. Dom togs för det första som mine till vårt sista år i gymnasiet plus för Moa och Sandra skulle få en av bilderna i en ram på studenten av oss andra. Detta var mitt lilla gäng. Mina vänner som även finns idag i mitt liv. Alla utom Marie. Man kan undra vad jag sa som var så roligt på bilden. Jag mins inte det just nu men jag mins i allmänt varför vi tog fotona :)

När dom togs skulle:
* Emma ta ledigt 1 år och hjälpa till med sin familj
* Jag skulle flytta hemifrån och börja folkhögskola
* Sandra Skulle börja högskolan
* Moa skulle börja högskolan
* Tilda skulle söka jobb

Vi har hållt ihop fast alla skulle åt olika håll. Jag är glad jag har er <3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!