Oväntat besök

Idag ringde Moa och väckte mig. Hon sa att dom var i Höör. Så hon och Linus kom hit på lite frukost. Dom tog med sej bullar som var jätte goda. Så tack för det :D efter vi ätit spelade dom lite på ett fating spel som Nicklas köpt. Men nu har alla gått. Moa och Linus skulle till Malmö och Nicklas till jobb.  I kväll åker vi till Malmö och jag ska hem en sväng. Jag saknar Emma så vi ska umgås med henne lite där hemma.

Vad ska ni göra denna söndag?

Medans jag väntar ska jag se Make it ore Brake it. Har börjat se om den serien igen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Moa

det var väldigt kul att träffa er igår :) hoppas ni fick det mysigt med emma. jag och linus slappade bara och såg film. ha det fibt och lycka till gummis ;)

2011-02-21 | 17:37:13




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!