Hej

Hej ursäkta för den dåliga upptateringen som varit nu i mer än 1 vecka. Har varit sjuk och legat till sängs det mesta av tiden. Fått urinvägsinfektion och blev illamånde och fick ont i huvet av medesinen, tyvär. Har aldrig hänt tidigare av medesin.

I morgon är det midsommar då ska jag fira det med Nicklas och hans familj. På lördag kommer Tilda hit och det blir badminton, mat och Glee :) På måndag ska Nicklas och jag in till Malmö han ska köpa färg till sina warham gubbar och jag ska ficka med Lexie. Sen tisdag eller onsdag ska jag gå på stan med mamma. Detta är min plan för närmaste :) Ser fram i mot det hihi
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Bokälskarinnan

ska bli roligt att träffa dig igen:) var så länge sen nu:(

2011-06-24 | 11:04:53
http://bokalskarinnan.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!