God natt

Idag har jag bloggat mycket, men det är bara kul. Ibland har jag bara såna infall. Men nu ska jag ta mig en duch och sen läsa och så småning om sova. Så nu är det god natt för idag.

I morgon ska jag på film kväll med Moa, Linus, Sandra, Emma och Josef. Äta tacos igen, igent mig imot hehe ;)

ps Nicklas utmana mig om att leta upp popcorn han gömt som jag vill ha. Men nej jag antog inte utmaningen hehe :P han får ta fram dom när han vill, fast jag vill ha popcorn.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Amelie

Svar: Jag gillar sista boken, sjuan, bäst :) Men som en stark tvåa kommer fjärde boken, så jag håller med dig om att den är en av de bästa! :)

2011-03-18 | 08:00:19
http://ameliesboktips.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!