Twilight vs Harry Potter

Twilight:
Läste jag för 2 årsedan och tyckte den var så magisk och bra. Ville inte läga dom i från mig. Idag käns serien överskatad lite. Fast endå inte. Jag gillar den men älskar inte den längre.
7 av 10 poäng


Harry Potter
:
I Harry Potter har förfataren tänkt igenom historien väldigt bra. Man får svar på frågor från början till slutet av serien. Det hänger ihop. Hon har skapat en värld som är så stor och bra beskriven. Jag har tyckt det hella tiden sedan jag var 10 år och läste första boken. Jag har växt upp med Harry Potter. Älskar serien och kommer nog aldrig att få nog.
10 av 10 poäng

Så Harry Potter viner endligt mig den är bättre

Vad tycker du?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!