Är Gossip Girl slut för mig?

Hej alla
Här sitter jag och funderar på en ny blogg disng. Själv kan jag inget sådant men sitter och tittar på en hemsida där man kan få dom gratis. Jätte bra endligt mig. Så nu ska jag bara välja en sen får Nicklas hjälpa mig att sätta dit den. Vet ej när han kommer fixa det men inom snart hoppas jag. När jag valt en är det kaffe dax för min del.

Ska se på seriena som kommit ut idag. Där ibland finns Gossip Girl. Jag ska vara ärlig, jag har trötnat på den serien. Den är inget rolig längre. När jag ser på en serie vill jag känna att jag vill bara ha mer och det är spänande. Men när jag ser på den nu förtiden vill jag bara att det ska ta slut. Den är tråkig och utragen. Många av karaktärena är blääää. Jag tror att Gossip Girl är slut för min del. Ett tag kände jag så om One tree hill men får nog säga att jag har börjat fastna igen. Jag längtar faxtiskt till morgondagens avsnitt.


Nej nu blir det kaffe, kaffe, kaffe hehe
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!