Helgen

Jag kopplade in min mobil till datorn för att ta in bilderna från i lördags. Dock två dåliga på mig och tette på dansgolvet. Men något var det hehe :P Så när det är färdigt ser jag oj Juste jag tog dom med min andra kamra :P Ni får väll se dom någon gång. Vet ej när. Annars var hela denna helgen helt snabb.

Ifredags gick vi ett stort gäng till pubben och det sjöngs karioke. Inte av mig men av andra. Trevligt var det :) Dock var jag tröt.

På lördagen så på dagen hände inget alls och på kvällen blev det förfest hos Phille sen utgång på Slakthuset i malmö. Mycket folk och kul hade vi. Jag träffade Carro och Sork där inne som jag inte träffat på jätte länge :P Vi kom in vid 12 och det stängde 3 kändes som vi kom in och gick igen :O Så snabb var den natten hehe
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!