Läs status

Just nu läser jag Välkommen hem av Johanna Lindbäck. Det är tredje boken jag läser av henne. Första var en liten chok som är hennes första bok. Den gillade jag inte så mycket. Men endå läsvärld. Andra var Tänk om det där är jag. Den gillade jag riktigt mycket, sträkläste den på 1 och halv dag.

Men nu är det Välkommen hem som jag ska berätta om. Började läsa den idag och är på sidan 92. Så det går snabbt fram med läsningen. Handlar om Sara som kommit hem från att vara 1 år borta i London. Innan hon åkte gjorde hon slut med sin pojkvän. När hon kommer hem förväntar hon sig allt ska vara som vandligt. Hon träffar honom lite överalt men stämningen är inte så bra mellan dom. Det märks att hon saknar honom. Så långt är jag än. Så vi får se när hon möter Adrian som det står på baksidan. Men hoppas det är snart.

I morgon ska jag nog till bibloteket en runda och hämta två böcker till av Johanna Lindbäck vilket är saker som aldrig händer och Min typ brosa. Sen ska jag nog sätta mig där ett tag och läsa Frida tidningar. För dom kan man inte låna hem utan får läsa där.

Någon mer som brukar gå på bibloteket och läsa tidningar? :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!