Tidiga presenter

I morgon fyller jag 24 år :D Och under veckan har jag bott hos Emma i Malmö. Så igår kom även Moa ditt och då fick jag min tidiga presenter av dom för och fira mig lite ^^



Moa hade slagit in mitt paket fin fint ;) Nu får Sindy leka med söret hehe I paketet fanns



Fyra nagelak och två grytlappar :D Så tack så mycket tjejer hihi <3

Annars i veckan när jag varit hos Emma har vi set på 2 filmer och ätit tacos och gått på stan i Malmö. Jag tackar för jag fick komma och planerar att komma snart igen <3
Igår var vi även på en konsär till Moas brors band. Hårdrock kan man säga det var, och inte alls min stil hehe men endå bra för dom som gillar det. Efter det gick vi till en pubb på lilla torg. Mötte massa vänner som jag knapt umgåts med mer än någon gång innan. Men den som böjd ditt oss käner jag bra. Det var väldigt bra drinkar där vi var så toppen goda :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!