God natt :)

Duma dator! Den dog när jag skrev mejl till en på arbetsförmedligen. Någon som vill ha denna kassa datorn? :P Bara döööörr! Jag vill ha en dator som man kan baland annat spela sims 3 på hehe... Men det lär väll inte hända snart.

Annars har jag med hjälp av Ava och Emma fixat lite i rumet. Satt upp 2 bilder och en städlista på vägen. Även satt på nya överkastet till sängen och bytt lakan. Dock blev jag svag för snabbt tack vare att jag e sjuk :( Jag tror att jag orkar saker för tidigt uche.. Vill bli frisk nu.

Nu ska jag läga mig och läsa i kyssen som boken heter och så småning om sova. Så god natt alla fina läsare :D



Ps gammal bild :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!