Inte på lat sidan allfall :P

Hej,
Ja du läsaren där ute, idag har jag varit i gång hela dagen :) Ovandligt för mig att göra vättiga saker hehe... Jag har åkt och lämnat in papper på ett ställe sen handlat mat. Sen tvättade jag och sedan kom Emma hem så gick vi ut på stan och jag handlade klistermärken och mat en gång till :P Sen kom Emma och jag hem och skulle laga mat. Vi han börja sen smsade Ava om jag kunde handla två saker. Ja ni kära läsare var bara att gå ut igen :) Så man kan sammanfata det så här handla mat och handla mat haha!

Sen firade vi Emmas födelsedag :D Grattis Emma wiiieee Blev Pizzatårta ;) Även planerade våran inflytnings fest...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!