Påskhelgen

Hej under påskhelgen har jag hunnit läsa ut en bok och sett på en halv säsong av The X Factor usa och varit ute och dansat med Tette och Zandra :D Att gå i högklakat i 8a timmar är inget att rekomendera :P Lär nog ta lååång tid igen innan jag kommer att gå ut i högklakat igen hehe.. Även städat lite också men det är ju inget kul hehe
Hur var er helg? :P



På denna sista var jag inte beräd :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


David

Vilka fina byxor! Vet du att påskens färg färg i kyrkan är typ den färgen tror jag. Fast du är väl inte så kristen... hehe

2012-04-11 | 09:25:11
Lexie

högklackat är ju lätt och skönt att gå i om det är rätt sort för ens fötter:)

2012-04-12 | 16:51:28
http://nattstad.se/Alexia89




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!