Sjuk :( och blandat...

Uche kan knapt prata, hostar och har ont i halsen :( Så försöker hålla mig hemma och se på film och läsa.

I lördags var jag och Emma och såg Eric Saade pop explosen konsären :P Riktigt duktig är han. Jag lyckades nog få någon bild på honom hehe

,

Tror ni jag kalrade bära skålen från bordet till spisen för och steka svampen utan att spila? :P


Sen här kommer en bild på en låda från santa maria tex mex som jag van på Malmö arena när jag och David såg på Melodifesivalen och även träffade min pappa :) Trevlig helg det där. Två fin besök i staden för 5-6 veckor sedan mins inte exakt hur många :P Men både David och Pappa. David från Linköping och pappa från stockholm. Pappa jobbar ju med Melodifestivalen så. Han är ljudtekninker för er som inte vet hehe Därför jag kunde gå gratis på Eric Saade med :P Men allafall här kommer lådan som jag var så glad att vina :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!