Bokmärken?

Jag föredrar fina bokmärken i böckerna jag läser än vandliga pappers lappar. Men ibland glömer man att ta med sig eller alla är upptagna i andra böckerna man börjat läsa men som man vill ha pause från. Jag e duktig på att o den boken vill jag läsa och sen får jag tag på den och börjar läsa sen tröttnar jag efter någon dag och börjar på en annan. Eller så läser jag ut dom i ett svep och då har boken varit riktigt bra :) Jag skulle aldrig få för mig att vika en kant på min egen bok eller någon annans bok för att minas var jag var. Det e fult och synd. Här kommer några av mina bokmärken. Den med koalan är från australien som min syster valt till mig som present, när dom var där :) Bokmärket med Nalle Phu har jag broderat :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!