Bokrecension - För evigt


Förlag: http://www.wahlstroms.se/
Titel: För evigt
Förfatare: Maggie Stiefvater

Baksidan:

När Sam träffade Grace var han en varg och hon en flicka och deras kärlek verkade omöjlig. Till slut lyckades de finna ett sätt för honom att bli en pojke och de kunde äntligen vara tillsammans. Där borde deras berättelse ha slutat, när de var som lyckligast. Men det förflutna hinner upp Grace då ”vargviruset” som alla trott hon var immun mot, förvandlar henne till varg och skiljer dem åt. Sam måste hitta ett sätt för henne att åter bli människa, men tiden är knapp då stadens invånare står i begrepp att utrota vargarna i Mercy Falls en gång för alla …

En storslagen avslutning på en intensiv kärlekssaga.


Mina ord:
Jag såg fram i mot denna boken mycket, och nu har jag läst den. Fick vänta 1 år på denna sista delen i serien. Man satt klistrad dom sista hundra sidorna och kunde inte sluta läsa. Dock det roliga var att jag läste den intensivft innan det med men sen kom det till 100 sidor kvar och jag bara nej måste spara boken. Det gjorde jag, läste några i mellan. Bara blev så för ville spara slutet lite. Jag gillar hur Cole utveklas som karktär i boken. Varg jakten som äger rum i slutet är inte så bra, alla djur har ju rätt att få leva. Men boken skulle ju handla om något så varför inte det. Jag känner att denna hade minst beronde faktor av dessa 3 böckerna. Första är bäst sen 2an sen 3an. Men antar det är bra eller så. Ska bli intresant när filmen kommer om vem ska spela alla och om det kommer bli bra. Så det ser jag fram i mot.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!