Blandat...

Snart en helg förbi till :p Den har varit aktiv. Fikat med Moa hela fredagseftermiddagen. På kvällen gick jag på en bokrealses fast mer om det när jag ska få skriva en bokresention på boken. Har lite bilder och annat jag kan vissa då :P På lördagen (idag) så har jag varit på en förfest hos Phille, där det var en lugn kväll så gick hem vid 12 sen när dom stack ut. I morgon söndag ska jag skypa med min vän och handla toa papper. Intressant va? toapapper haha nej kanske inte. Men det är ju typiskt så söndagar ser ut :P

Vad har ni gjort i helgen? :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Matilda

Hej hej! Kul att träffa dig på releasefesten!

2012-03-11 | 19:30:40
http://bokmatilda.blogspot.com/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!