Bokrecension



Förlag: http://www.xpublishing.se/
Titel: Dash och Lilys utmaningsbok
Förfatare: Rachek Cohn och David Levithan
Poäng: 5/5 sjtärnor
Sidor: 320

Baksidan:

Jul i New York. Mellan de bekanta bokryggarna i favoritbokhandeln hittar Dash en röd anteckningsbok.
Han öppnar den.
Och sedan gör han precis vad den säger åt honom att göra.

Mina ord:

Jag har bara läst i andra resentioner att boken ska vara jätte bra och själv hade jag inga höga förväntningar. O ja vad det överska mig. Jag fastnade jätte snabbt och ville inte läga den ifrån mig. Äntligen en bok, cant eat, cant sleep bok. Utan man måste bara läsa den. Man sitter där och hoppas att dom ska träffa vandra och när dom gör det överaskingn. Karaktärena är djupa och öppnar upp sig för vanrdra i antekningsboken. Tänk om man endå kunde träffa någon så? Hade varit häfigt. Det händer saker i varje kapitel och man vill bara ha mer. Jag Sedan är ju formatet på boken riktigt bra. Lätt att hålla i och invikta kanter så man slipper bokmärke. Jag rekomenderar den starkt.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!