Nytt i brevlådan (book haul 2)

 
Var nog lite nervös denna gången hehe
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Nilmas Bokhylla

Kul att se ! Ang. Rubinröd så har förlaget gjort om omslagen så det som du inte köpte är det första som fanns men så inför bok två så gjorde de om omslagen :) det är samma bok alltså :)

Svar: Tack så mycket, glad jag blir :) Tack för det gjorde mig förvirad, men då vet jag det är samma bok :)
Kollade runt på din blogga och läste och såg två vidos du lagt upp :) Kul kommer börja följa dej på bloglovin helt klart :) Jag läste din recension av Walfloer och jag håller med dig filmen är bättre än boken :)
Julia

2013-04-20 | 19:30:34
http://nilmasbokhylla.wordpress.com/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!