Två utmaningar

Hej,
Redan i januari funderade jag på två utmaningar som jag ville göra under 2013 :) Det är läsa alla 7 Narnia böckerna, för har aldrig gjort det. Vilket jag håller på och förösker lösa och fundera på. Ska jag låna dom på bibloteket eller ska jag köpa dom? Blir dyrt och köpa men bekvämast och lätast.
 
Då kommer vi till utmaning nummer två David Levithans böcker.
Har läst:
Lilly och Dash utmaningsbok
En bitt av mig fatas
Nick and Noras låtlista
Jag, En
 
Kvar att läsa:
Ibland måste man
Den andra Graye Wilsson
Nomies och Elliys kyssförbudslista
 
Jag sätter detta på ett år för jag vet att sätta 1 månad eller 2 skulle jag aldrig klara det på mer än möjligt David Levithans böcker. Plus jag gör detta som en kul sak, inget som ska strässa upp mig heller. Så det känns bra att säga jag har 2013 på mig :D
 Fick Nomies och elliys kyssförbudslista för ca 2 årsedan som rec-ex så den ligger här hemma och Ibland bara måste man har också hemma från bibloteket så den utmaningen kommer bli lätt :D
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!